Keshilla se si te beheni me i miri ne fushen tuaj

 

Fotolia 68844867 Subscription Monthly Malbest

Si te beheni nje konsulent efektiv shitjesh :

  1. 1.Mësoni Produktin

Kur ju filloni duke punuar me një kompani të veçantë ju duhet të mësoni të gjitha te dhenat e produkteve apo shërbimeve që ju do të shisni, përfshirë kushtet e shitjes, kthimit dhe garancite, marrëveshjet e veçanta, përfitimet dhe karakteristikat si të përdorni artikujt. Si një konsulent të shitjes, ju keni një përgjegjësi : Së pari, ju keni një detyrim për të përfaqësuar me saktësi kompaninë dhe produktet e saj. Së dyti, ju jeni të detyruar për t ju dhene konsumatorëve informacionin përkatës që ata kanë nevojë për të bërë një vendim të informuar ,për të blerë.

     2.   Shitjet Takimet

Gjatë një takim, kjo është puna juaj si një konsulent për të demonstruar produktin dhe të sigurojë çdo informacion që konsumatori kërkon për lidhje me produktin. Nëse konsumatori bie dakord për të blerë produktin tuaj, atëherë ju duhet ti shpjegoni atij kushtet e shitjes dhe të bëjë marrëveshjet e nevojshme, të tilla si mbledhjen e një kontrolli, para të gatshme ose karta krediti, duke marrë një firmë në një kontratë ose të plotësojë një aplikim të kredisë për pagesë plan. Ju do t ju duhet të mbani kontakte të vazhdueshme me konsumatorët.

Aftësitë qe duhet te kete nje konsulent shitjesh :

  1. Të jetë vetë i motivuar
  2. Të jetë profesional
  3. Të jetë i pasionuar në lidhje me industrinë e shitjes
  4. Të ketë ekspertizë të lartë në shitje
  5. Kanë cilësi ekspertizë shërbimi ndaj klientit
  6. Posedojnë shitjes kreative dhe inovative idetë
  7. Posedojnë kohë në klasë të parë dhe aftësitë e menaxhimit të projektit
  8. Të jetë në gjendje të bëjë shumë mirë në internet dhe web marketing
  9. Të ketë një rekord ngarje të arritjeve
  10. Të jetë në gjendje të thithin informacion në kohën e duhur
  11. Të ketë aftësi ndërpersonale para-normë
  12. Të jetë në gjendje të rrjetit dhe të negociuar

Aktivitetet tipike për konsulentet e shitjes në përgjithësi përfshijnë:

ü  Duke dëgjuar kërkesat e konsumatorëve dhe paraqitjen në mënyrë të përshtatshme për të bërë një shitje;

ü  ruajtjen dhe zhvillimin e marrëdhënieve me klientët ekzistues në person dhe nëpërmjet thirrjeve telefonike dhe e-mail;

ü  thirrje për të organizuar takime me klientët potencial në perspektivë për biznes të ri;

ü  duke iu përgjigjur email hyrëse dhe telefonike hetimet;

ü  duke vepruar si një kontakt në mes të një kompanie dhe tregjet e saj ekzistuese dhe potenciale;

ü  negocimit të kushteve të një marrëveshjeje dhe mbylljes shitjeve;

ü  negociuar për çmimin, kostot, shpërndarjen dhe specifikimet me blerësit dhe menaxherët;

ü  duke sfiduar ndonjë kundërshtim me synim marrjen e konsumatorit për të blerë;

ü  krijimin e dokumenteve të detajuara propozimit, shpesh si pjesë e një procesi formal e tenderit e cila është diktuar kryesisht nga konsumatori ardhshëm;

ü  duke kontrolluar sasinë e mallrave në shfaqje dhe në magazinë;

ü  regjistrimin e shitjes dhe informacion rendit dhe dërgimit të kopjes në zyrën e shitjes, ose shifra hyrë në një sistem kompjuterik;

ü  shqyrtimin e vet shitjes tuaj, me qëllim për të përmbushur apo tejkalojnë objektivat;

ü  duke fituar një kuptim të qartë të bizneseve të klientëve dhe kërkesat;

ü  duke e bërë të sakta, llogaritjet shpejtë kostos dhe ofrimin e konsumatorëve me kuotimin;

ü  pjesëmarrja në mbledhjet e ekipit dhe ndarjen e praktikave më të mira me kolegët.

Përgjegjësitë kryesore te një konsulent shitjesh

  • Konsulentii shitjeve duhet të kuptojnë përfitimet e produktit dhe avantazhet dhe duhet të përgatisë strategji sipas tij në forcën e shitjes dhe duhet të jetë në gjendje për të ekzekutuar këto strategji në kohën e duhur.
  • Gjetja e klientëve të mundshëm dhe segmentit të ri të synuar dhe të depërtojnë në atë zonë.
  • Forcën e shitjes në lidhje me konvertimin qe çon në shitje përmes komunikimit të mire dhe qëndrimit pozitiv.
  • Të marrin pjesë në shfaqje tregtare, ekspozita, rrjeteve me shoqatat lokale për të promovuar produktin.
  • Monitorimin e situatës së tregut duke gjetur tregun e produkteve për segmente të ndryshme si dhe risite e fundit te produkteve.
  • Të sigurohet që informacioni i duhur në dispozicion të produktit apo shërbimit
  • caktojnë takimet me klientët me qëllim për të treguar atyre tiparet e produktit ose të ofrojë këshilla
  • Përcjellja e klientëve të cilët kanë treguar interes në një produkt të veçantë
  • Udhëzues klientët potencial dhe ekzistues për të përcaktuar dhe të përmbushin nevojat e tyre blerjes
  • Harton strategji të marketingut që synojnë përmbushjen e qëllimeve të synuara
  • Përshëndetni konsumatorët sapo ata arrijnë në dyqan dhe të japë informacion
  • Të sigurohet që produktet janë të mbyllur dhe të mbushura në mënyrë të duhur dhe janë të gatshëm për të transportuar
  • Përgatit mallin dhe inventarin
  • Sigurohuni që dërgesat janë bërë në një mënyrë kohë efikase
  • Mbani shënime për të gjitha bisedat dhe ndërveprime me klientët

ALBEST.AL

Ky website kontrollohet dhe menaxhohet nga Albest.al. Të gjitha materialet , përfshirë fotografitë, janë e drejta autoriale e Albest.al. Materialet nuk mund të kopjohen, riprodhohen, ripublikohen, modifikohen, transmetohen, ose distribuohen në çfarëdo mënyre, pa lejen paraprake të Portalit Albest.