Si të krijoni një plan strategjik marketingu qe ju nevojitet
Nuk ka magji për të krijuar një strategji marketingu të përdorshëm të përmbajtjes. Eshte sikur te ndertosh nje zakon. Ashtu si të gjitha zakonet, kjo është më e lehtë për të mbajtur nëse është e thjeshtë, efektive dhe e lehtë.
Strategjia juaj e marketingut duhet të ketë vetëm disa elementë:
- Krijojme nje plan I cili do te perfshije qellimin tone
- Percaktojme audience tone , pra ne kete rast konsumatorin si dhe menyrn se si ne do te arrijme tek ai
- Identifikoni objektivat që ndikojnë në fushen e biznesit tuaj.
- Përcaktoni se cilat veprime mund t'ju ndihmojnë të arrini këto objektiva.
- Përcaktoni grupet e konsumatorëve të cilët kanë më shumë gjasa të ndërmarrin veprime.
- Krijo materiale të përmbajtjes së marketingut që do të motivojnë secilin grup.
- Nxitja e përmbajtjes në ato grupe klientësh.
- Vlerësoni se si keni vepruar.
Përpara se të zhytemi në strategjinë aktuale, është e rëndësishme që së pari të flasim për disa konsiderata kohore.
Marketingu i përmbajtjes kërkon kohë.
Marketingu i përmbajtjes nuk është për të paduruarin. Realiteti është se ju do të keni nevojë për të paktën tre deri në gjashtë muaj përpjekje përpara se të shihni ndonjë tërheqje me shtrirjen e mediave sociale.
Hapi 1
Cili është qëllimi juaj?
Pyetja e parë për strategjinë e përmbajtjes është: Çfarë doni nga kjo?Mos thuani vetëm "më shumë biznese". Jini specifike dhe të matshme.
Hapi 2
Cilat veprime keni nevoje ?
Hapi 3
Kush është audienca ideale për përmbajtjen tuaj? (Këta janë njerëzit që ka më shumë gjasa të blejnë ose të bëhen klientë.)
Çfarë dëshiron kjo audiencë ideale të dijë?
Cilat platforma të mediave sociale përdorin ato?
Cilet ndikues mund t'ju ndihmojnë të arrini këtë audiencë?
Çfarë lloj toni do të punonte më mirë për marketingun e këtij auditori? Serioz? Lozonjare?
Cilat vende të tjera - si bloget apo botimet e mëdha - a mund të promovojne përmbajtjen tuaj?
Pa një audiencë që e dëshiron, përmbajtja nuk ka rëndësi. Njihni prioritetet e audiencës tuaj kur planifikoni. Përqendrohuni në atë që ata duan të dinë, jo atë që ju doni t'u tregoni atyre. Përcaktimi i audiencës suaj është kaq i rëndësishëm që shumë marketerë e thyejnë audiencën e tyre në grupe të quajtura persona. Çdo person ka demografikë, besime dhe nevoja unike që kanë të bëjnë me biznesin tuaj. Për shembull, një ndërmjetës i pasurive të paluajtshme mund të ketë personalitete për blerësit në shtëpi, që përfshijnë femra të vetme, meshkuj të vetëm, çiftet e martuara dhe çiftet e martuara me fëmijët.
Hapi 4
Përqendrohuni në të qenit i dobishëm për herë të parë.
Ja një sekret për ta bërë më të lehtë krijimin e përmbajtjes: Asnjëherë mos krijoni një pjesë të përmbajtjes dhe përdorni vetëm një herë. Çdo pjesë e përmbajtjes që ju bëni duhet të ripërdoret dhe të riciklohet.
Hapi 5
Promovoni përmbajtjen tuaj për ato grupe klientësh: Si do t'i arrini ato?
Kjo është aq e rëndësishme sa planifikimi dhe krijimi i përmbajtjes. Kaloni të paktën sa më shumë kohë duke promovuar secilën pjesë të përmbajtjes ashtu siç e keni krijuar. Promovimi përfshin:
- Ndarja e punës tuaj në mediat sociale.
- Arritja tek ndikuesit.
- Optimizimi i përmbajtjes tënde për trafikun e motorëve të kërkimit.
Promovimi ka shumë rëndësi në marketingun e përmbajtjes. Për fat të keq, kjo është ndoshta pjesa më e neglizhuar e një strategjie. Është gjithashtu arsyeja më e shpeshtë që marketingu i përmbajtjes dështon.
Email-et, postimet e mediave sociale, tweets dhe SEO janë mënyra të mira organike për të promovuar përmbajtjen tuaj, por gjithashtu duhet të konsideroni mundësinë e shtimit të opsioneve të paguar si pikat e sponsorizuara dhe reklamat në përzierje. Promocioni i paguar është një mënyrë e shkëlqyeshme për të marrë përmbajtjen tënde përpara grupeve të ndjeshme kohore ose shumë specifike të audiencës.
Vlerësoni strategjinë tuaj: Si e keni bërë?
Pyesni veten disa pyetje:
- A i keni arritur objektivat tuaja?
- A ishin efektive veprimet tuaja të konvertimit ose a duhet ti ndryshoni ato pak?
- A përmban përmbajtja juaj mesazhet e duhura për auditorin tënd?
- A vepron audienca juaj në përmbajtjen tënde?
Pasi të keni përgjigjet tuaja, kthehuni në strategjinë tuaj dhe bëni ndryshimet e nevojshme. Strategjia juaj është një dokument i gjallë që do të rishikohet pa pushim.Ju keni dy herë më shumë gjasa të jeni efektive me marketingun e përmbajtjes tuaj nëse keni një strategji të shkruar.
Sipas një studimi të vitit 2015 të kryer nga Instituti Marketingu i Përmbajtjes, 35 përqind e biznesmenëve në tregje thanë se kishin një strategji marketingu të dokumentuar të përmbajtjes, ndërsa 48 përqind thanë se kishin një strategji, por nuk e shkruan.
Gjashtëdhjetë përqind e bizneseve me një strategji të shkruar kanë vlerësuar përmbajtjen e marketingut të tyre si shumë të efektshëm; Vetëm 32 përqind e atyre që nuk e kanë shkruar atë, thanë të njëjtën gjë.Shumë nga ajo që ju duhet për të mësuar rreth marketingut të përmbajtjes mund të mësohet vetëm duke bërë.
LEXO TE NGJASHME