Si te zhvilloni taktikat e komunikimit të marketingut që do të përdorni

marketingtactic

Marketingu i marrëdhënieve

Shumë kompani përqëndrohen në ndërtimin e marrëdhënieve me klientët e tyre, në vend që gjithmonë që ekskluzivisht të përpiqen ti shesin diçka. Konsumatorët që e duan markën tuaj më shumë do të shpenzojnë më shumë para me markën tuaj. Shumë shitës tradicionalë kanë gjetur se kjo është e vërtetë. Klientët që blejnë nga të gjitha kanalet e tyre të blerjes , blejnë deri në gjashtë herë më shumë se mesatarja e klientit që blen vetëm në dyqanin e tyre.

Marketingu I afersise

Përdorni WiFi ose Bluetooth për të dërguar mesazhe promocionale të produkteve dhe shërbimeve të tyre në telefonat e mençur dhe tabletët e klientëve të tyre në afërsi. Marketing i afërt i zonës është i njohur edhe si Marketingu i Afërsisë.

Marketing Transaksional

Shitja e makinës mund të jetë sfiduese, veçanërisht për shitësit me pakicë që duhet vazhdimisht të shesin prodhimet në vëllim të lartë për konsumatorët. Për të qëndruar me kërkesat e investitorëve, shitësit duhet të inkurajojnë konsumatorët të blejnë duke përdorur kuponat, zbritjet, likuidimet dhe ngjarjet e shitjes. Shitësit me volum të lartë të big-box si Target kanë vazhdimisht aktivitete promovuese në mënyrë që të marrin konsumatorët e interesuar në dyqanet e tyre.

Marketingu I quajtur fjala e gojes

Fjala e gojës Marketingu është kalimi i informacionit nga personi në person nëpërmjet komunikimit me gojë. Konsumatorët janë shumë të ngazëllyer për të ndarë me botën markat që i duan. Shumë konsumatorë gjejnë kuptim në ndarjen e tregimeve të produkteve dhe shërbimeve të tyre të preferuara. Fjala e gojës është një nga mënyrat e lashta që njerëzit mësuan se çfarë të blinin. Marketers moderne kanë mësuar se si të krijojnë fjalë autentike të gojës për kompanitë e tyre dhe produktet që ata përfaqësojnë.

Viral Marketing

Tregtarët e markës Cult janë vazhdimisht duke krijuar ide të reja biznesi që mbajnë produktet e tyre në zemrën dhe mendjet e konsumatorit global. Çdo herë që krijohet një produkt i ri, klientëve duhet t'u jepet një arsye për të ëndërruar për blerjen e tyre të ardhshme. Ndonjëherë, marketers of Brands Cult kanë goditur diçka aq të madhe sa njerëzit nuk mund të ndihmojnë por ndajnë me të tjerët. Marrja e klientëve tuaj duke folur për produktet dhe shërbimet tuaja është shumë e rëndësishme për rritjen e vetëdijes për biznesin tuaj.

Marketingu i Diversitetit                                                                                                                                           Hartimi i një plani të përshtatur të marketingut duke analizuar segmente të ndryshme të klientëve bazuar në dallimet kulturore duke përfshirë shijet, pritjet, besimet, pikëpamjet e botës dhe nevojat specifike.

Mass Marketing

Walmart si numri një shitës me pakicë në botë, ata janë shumë të zgjuar për përpjekjet e tyre të marketingut në masë, duke u dhënë shpesh klientëve të tyre një ndjenjë të lokalitetit dhe ngrohtësisë.

PR marketing

Një nga strategjitë më të rëndësishme të marketingut është marrëdhëniet me publikun. Shumë marketers efektive punojnë me mediat për të sjellë ndërgjegjësimin për produktet e tyre dhe përfitimet që produktet e tyre ofrojnë. Gjithashtu, në shumë raste kur gjërat shkojnë keq, një strategji e mirë për marketing të PR është jetësore. Kur themeluesi i Apple Steve Jobs ishte gjallë, Apple mbajti një konferencë të madhe për shtyp për të njoftuar çdo produkt të ri. Kjo traditë tani vazhdon nga CEO i ri i Apple .

Marketing i drejtpërdrejtë

Komunikoni drejtpërsëdrejti me klientët dhe perspektivat përmes postës, emailit, teksteve, fletushkave dhe materialeve të tjera promocionale. Sapo konsumatorët emigruan në botën online, marketers në internet janë përpjekur të mbledhin dhe të organizojnë email për perspektivat e mundshme. Shumë marketers nga biznesi në biznes varen nga marketingu i email-it si një mënyrë parësore për t'u lidhur me klientët.

Zhvilloni Brand Lovers

Zhvilloni konsumatorë të tifozëve të dëshpëruar (atë që ne e quajmë Brand Lovers), të cilët u bënë avokatë të markës ose produktit tuaj dhe që përfaqësojnë markën sikur të ishte pjesë e identitetit të tyre.

Marketingu i Outbound

Ndonjëherë është e rëndësishme për kompanitë që të lejojnë klientët e tyre të mundshëm të dinë se ekzistojnë. Duke zhvilluar një listë perspektivash, një kompani mund të fillojë të arrijë te grupet e tyre individuale të synuara në mënyrë që të gjejnë klientë të rinj.

 

LEXO TE NGJASHME

0.6 financa personale

ALBEST.AL

Ky website kontrollohet dhe menaxhohet nga Albest.al. Të gjitha materialet , përfshirë fotografitë, janë e drejta autoriale e Albest.al. Materialet nuk mund të kopjohen, riprodhohen, ripublikohen, modifikohen, transmetohen, ose distribuohen në çfarëdo mënyre, pa lejen paraprake të Portalit Albest.