BE synon të heqë makinat me naftë dhe benzinë deri në 2035 dhe të thithë makinat elektrike
Komisioni Evropian ka njoftuar planet për të hequr gazrat serë nga sektori i transportit me 90% deri në 2050 në mënyrë që të përmbushë qëllimet e Marrëveshjes së Gjelbër Evropiane, njofton Euronews.
Si pjesë e një pakete legjislacioni të ri, të njoftuar të mërkurën, makinat e pasagjerëve - të cilat janë përgjegjëse për rreth 12% të emetimeve totale të dioksidit të karbonit në BE (CO2) - që funksionojnë me lëndë djegëse fosile si benzinë dhe naftë do të hiqen plotësisht deri në 2035 .
Si pasojë, të gjitha makinat e reja të regjistruara që nga viti 2035 do të jenë me shkarkime zero.
Brukseli ka në plan të rindërtojë infrastrukturën e bllokut për të stimuluar thithjen e automjeteve elektrike, me rregullore të reja që sigurojnë që të gjithë qytetarët e BE mund të rimbushin dhe karburantojnë automjetet e tyre kudo në bllok.
Kjo do të jetë e mundimshme: deri në fund të vitit 2020, kishte vetëm rreth 226,000 pika rimbushëse të arritshme nga publiku në të gjithë territorin e BE-së dhe tregu është shumë i përqendruar në Hollandë, Francë dhe Gjermani.
Brukseli gjithashtu dëshiron të rritë prodhimin e brendshëm të hidrogjenit dhe përdorimin e tij si një lëndë djegëse alternative.
Sidoqoftë, ky treg është edhe më i vogël: në vitin 2020, kishte vetëm 125 stacione hidrogjeni në bllok që shërbenin një flotë me mbi 2,000 automjete.
Qëllimi është që të ketë pika karikimi në intervale të rregullta në autostradat kryesore: çdo 60 kilometra për makinat elektrike dhe çdo 150 kilometra për karburantin e hidrogjenit.
13 projektligje
KE ka paraqitur një paketë masive legjislative për të ulur emetimet e gazeve serë të BE me të paktën 55% deri në fund të vitit 2030, një përpjekje kolosale dhe drastike që do të transformojë në mënyrë të pakthyeshme të gjithë sektorët ekonomikë.
Paketa e 13 projektligjeve përfshin një taksë kufitare për importet ndotëse, një rregullore për të hequr gradualisht makinat e karburanteve fosile, planet për të rritur marrjen e karburanteve alternative dhe një objektiv të ri për të dyfishuar pjesën e energjisë së rinovueshme gjatë 10 viteve të ardhshme.
Në atë që është padyshim një nga propozimet më të mëdha, më të guximshme - dhe ndoshta më të rrezikshme - të origjinës në Bruksel, e ashtuquajtura iniciativë "Fit For 55" synon të realizojë qëllimet ambicioze të Marrëveshjes së Gjelbër Evropiane dhe ta bëjë BE-në kontinentin e parë të klimës neutrale deri në vitin 2050 - një angazhim që tashmë është ligjërisht i detyrueshëm, por kërkon një arkitekturë praktike gjithëpërfshirëse.
"Ekonomia jonë e tanishme e karburanteve fosile ka arritur kufijtë e saj. Dhe ne e dimë që duhet të kalojmë te një model i ri - ai që mundësohet nga inovacioni, që ka energji të pastër, që po shkon drejt një ekonomie rrethore", tha Presidentja e Komisionit Evropian Ursula von der Leyen, ndërsa paraqiste propozimet së bashku me gjashtë komisionerë.
LEXO TE NGJASHME