Intercom Data Service Shpk Kerkon Sytem Administrator ne Departamentin e IT!

Mundesi e re punesimi per te interesuarit!

Nese je dinamik(e), i/e perkushtuar ndaj rezultateve dhe deshiron te behesh pjese e departamentit Teknik te ftojme te aplikosh per pozicionin e meposhtem.

Titulli pozicionit: Sytem Administrator.

Linja raportimit: Ky pozicion relaton direkt tek pergjegjesi i departamentit te IT.

Detyrat dhe pergjegjesite:

1. Instalon, miremban, konfiguron dhe ben backup-in dhe restaurimin e sherbimeve kur eshte e nevojshme per pajisjet dhe sherbimet e IDS.
2. Instalon dhe konfiguron sistemet operuese, sherbimet e ndryshme si mail server, DNS, FTP, web, VOIP, IPTV, sistemet e monitorimit, etj.
3. Monitoron loget e sistemeve kritike, vlereson ecurine e tyre qofte nga ana funksionale, ashtu edhe nga ana operacionale, konfiguron kushtet e alarmeve per rastet kur resurset jane drejt ezaurimit.
4. Percakton dhe ndjek procedurat e punes per sigurimin e mbarevajtjes se sherbimeve te IDS. 
5. Planifikon ne kohe perditesimet e nevojshme, nderhyrjet e nevojshme te mirembajtjes si te zgjerimit te resurseve.
6. Ndjek me perparesi dhe perditesohet vazhdimisht ne lidhje me problemet e sigurise te zbuluara mbi sistemet ne perdorim dhe lajmeron ne kohe, planifikon dhe zbaton ne bashkepunim me skuadren perkatese te IT rregullimin e ketyre problemeve
7. Zbulon dhe zgjidh ne kohe problemet e funksionimit te pajisjeve, programeve dhe sherbimeve.


Percakton dhe konfiguron akseset e shkallezuara ne resurset e informacionit si dhe ndjek politikat perkatese te sigurimit te informacionit te kompanise
8. Krijon skripte, nderfaqe, sherbimet web, etj; per integrimet e nevojshme te sistemeve te kompanise ndermjet tyre dhe/ose me sisteme te ndryshme te partnereve te kompanise.
9. Planifikon blerjet e nevojshme te pajisjeve, programeve si dhe te licencave te nevojshme konform nevojave te kompanise.
10. Merr pjese ne projektet qe kane te bejne me sherbimet e ndryshme te kompanise.

Kerkesa per kandidatet:

1. Kandidati duhet te kete mbaruar arsimin e larte (te preferueshem jane dega e elektronikes, informatikes ose ai duhet te kete eksperience te dallueshme).
2. Te kete te pakten tre vjet ne pozicionin e administrimit te sistemeve ne nje kompani telekomunikacioni ose me larmi te ngjashme te sistemeve.
3. Eksperience shume te mire ne rrjetet dhe protokollet e rrjetit, ne konfigurimin dhe gjetjen e problemeve te lidhura me konfigurimet e rrjetave, routimet, loop-et, humbjet e paketave, etj.
4. Eksperience ne perdorimin e mjeteve te gjetjes se problemeve si telnet, ping, traceroute, ftp, tcpdump, nslookup, etj.
5. Kandidati duhet te kete eksperience te dallueshme ne sistemet virtuale.
6. Kandidati duhet te kete eksperience ne sistemet operuese Linux (Debian, Centos, etj), sistemet VOIP (bazuar ne Asterisk: Vicidial, kamailioetj).
7. Eksperience ne punen me data bazat kryesore, ne instalimin, konfigurimin, mirembajtjen e tyre, si dhe ne punen konkrete me to (eksperience e dallueshme ne programim per data baza).
8. Preferohen kandidatet qe kane certifikata ne administrimin e sistemeve virtuale, sistemeve Linux dhe sistemeve Cisco.
9. Kandidati duhet te njohe gjuhen Italiane te shkruar, lexuar dhe folur.
10. Kandidati duhet te njohe programet e dokumentimit si Visio, paketen Office. Ai duhet te dije te dokumentoje si duhet sistemet, konfigurimet, procedurat baze, etj.Mund te kontaktoni ne:

Cel. : +355692022225
Mail : endri.noti@ids.al

LEXO TE NGJASHME

0.658 vende pune

BLI ONLINE

BIZNESE TE ZONES

ALBEST.AL

Ky website kontrollohet dhe menaxhohet nga Albest.al. Të gjitha materialet , përfshirë fotografitë, janë e drejta autoriale e Albest.al. Materialet nuk mund të kopjohen, riprodhohen, ripublikohen, modifikohen, transmetohen, ose distribuohen në çfarëdo mënyre, pa lejen paraprake të Portalit Albest.