Job Description

Konkurs

Me rastin e hapjes së zyrës së re dhe me zgjerimin e aktiviteteve tona kërkojmë persona profesionalë që t’i bashkangjiten stafit tonë në Prishtinë.

Për momentin punësojmë:

Njohës të Gjuhës Gjermane, Frënge, dhe Angleze,

10 Telefonuese

Përkthyes gjyqësor,

Agjentë të sigurimet shëndetësore,

Agjentë të Prenotimit të Avio-Biletave dhe

Agjentë për rezervimin e hotelit.

Njohës i Gjuhës Gjermane

Si pjesë e stafit tonë të përkthyesve të gjuhës Gjermane, detyrat tuaja do përfshijnë:

Performimi i përkthimeve Gjermanisht-Shqip dhe anasjelltas,

Përkthimi i dokumenteve,

Komunikimi në Gjuhën Gjermane me kompetencë dhe profesionalizëm të lartë, dhe

Performimi i aktiviteteve të tjera që e kërkon natyra e punës.

Kualifikimet e kandidatit duhet të jenë si në vijim:

Aftësi të shkëlqyera komunikimi në Gjuhën Gjermane në të folur dhe në të shkruar,

Përvojë paraprake në përkthimin e dokumenteve nga Gjuha Shqipe në atë Gjermane dhe anasjelltas, dhe

Preferohet të jeni i diplomuar në Gjuhën dhe Letërsinë Gjermane

Cilësitë personale:

Efikas,

Qëndrim pozitiv,

I orientuar në rezultate,

I përpiktë,

Komunikativ,

Fleksibil dhe

I orientuar në arritjen e qëllimeve.

Njohës i Gjuhës Frënge

Si përkthyes i Gjuhës Frënge detyrat tuaja do përfshijnë:

Përkthimi i dokumenteve, teskteve etj., fjalë për fjalë,

Përshtatja e përkthimeve të mëparshme në programet e reja dhe

Kryerja e detyrave të tjera përkthyese dhe administrative.

Kualifikimet e kandidatit:

Gjuha amtare të jetë Gjuha Shqipe,

Të ketë aftësi të shkëlqyera në Gjuhën Frënge në të folur dhe të shkruar;

Preferohet niveli universitar në Gjuhën Frënge,

Të jetë i aftë të punojë në mënyrë efikase dhe

Përvoja paraprake është avantazh.

Njohës i Gjuhës Angleze

Detyrat tuaja si përkthyes të Gjuhës Angleze do të përfshijnë:

Leximin dhe përkthimin e teksteve dhe dokumenteve nga Gjuha Shqipe në atë Angleze dhe anasjelltas,

Përshtatja e kuptimit të përmbajtjes në mënyrë të qartë dhe adekuate, dhe

Komunikimi në Gjuhën Angleze në mënyrë kompetente

Kualifikimet tuaja:

Përvojë paraprake në këtë fushë,

Preferohet të keni të përfunduar Fakultetin e Gjuhës Angleze, dhe

Të jeni i aftë të punoni në mjedis dinamik pune.

10.Telefonuese

Të ketë përvojë si telefonuese

Të jetë komunikative

Të jetë bindëse

E dëshirueshme Gjuha Gjermane,

Përkthyes gjyqësor

Si përkthyes gjyqësor detyrat tuaja të punës do përfshijnë:

Asistimi në përgatitjen e dokumenteve ligjore,

Mirëmbajtja e arkivës së dokumenteve të përkthyera,

Performimi i përkthimit të dokumenteve të ndryshme, duke përkufizuar termat e paqarta,

Përdorimi i fjalorëve dhe referencave të tjera për të gjetur kuptimet sa më të thjeshta dhe adekuate për fjalët e përkthyera, dhe

Sigurimi i korrigjimit gramatikor.

Detyrat e punës:

Nivel akademik universitar nga ndonjë institucion i akredituar i arsimit të lartë,

I licensuar si përkthyes gjyqësor,

Njohuri në sistemet e komunikimit elektronik (audio, video, telefon etj.),

Aftësi të shkëlqyeshme komunikimi,

I gatshëm të punojë gjatë ditëve biznesore dhe

Aftësi të jashtëzakonshme hulumtimi.

Agjent i sigurimit shëndetësor

Si agjent i sigurimit shëndetësor detyrat tuaja të punës do të jenë:

Komunikimi me klientët të cilët sipas profilit të tyre kanë nevojë për sigurim shëndetësor,

Përcaktimi dhe identifikimi i nevojave të klientëve,

Përcaktimi i një plani për mbrojtjen e të drejtave të klientit, dhe

Ofrimi i shërbimeve të vazhdueshme për klientët.

Aftësitë dhe detyrat e agjentit të sigurimit shëndetësor:

Aftësi hulumtuese,

Aftësi në arritjen e qëllimeve,

I motivuar,

Shitja e policave të sigurimit në bazë të nevojave të klientëve,

Krjimi dhe mirëmbajtja e marrëdhënieve të mira me klientët,

Aftësi në menaxhimin e njerëzve,

Njohuri në produktet e sigurimit shëndetësor,

Aftësi bazike në matematikë,

I organizuar,

I pavarur, dhe

I aftë të performojë analiza statistikore.

Agjent i prenotimit të Avio-Biletave

Si pjesë e stafit tonë për këtë vend pune detyrat tuaja përfshijnë:

Promovimi i biznesit,

Trajtimi i rezervimeve dhe ankesave të klientëve,

Ofrimi i udhëzimeve për viza dhe pasaporta,

Trajnimi i stafit të ri sipas nevojës,

Menaxhimi i buxhetit,

Mirëmbajtja e raporteve statistikore,

Planifikimi,

Shitja e biletave, dhe

Përgatitja e materialeve promovuese.

Kualifikimet tuaja:

Preferohet që të keni nivel akademik universitar në turizëm, ndonjë gjuhë të huaj, administrim biznesi, menaxhment etj., (avantazh) dhe

Trajnimi i mëparshëm si prenotues i avio-biletave është një avantazh tjetër i juaji,

Poashtu preferohet përvoja e mëparshme në këtë fushë,

Vetëdijësim komercial,

Aftësi të jashtëzakonshme ndërpersonale,

Aftësi numerike, dhe

Aftësi të shkëlqyeshme në komunikimin verbal.

Agjent i rezervimit në hotel

Si Agjent i Rezervimeve detyrat tuaja të punës do jenë si në vijim:

Performimi i rezervimeve në sistemin online, vecanërisht bëhet fjalë për rezervime ndërkombëtare përmes sistemit booking.com,

Mirëmbajtja dhe menaxhimi i rezervimeve dhe ofrimi i të dhënave për klientët, dhe

Menaxhimi i sistemit të rezervimit.

Aftësitë dhe kualifikimet tuaja:

Kandidati ideal duhet të ketë të përfunduar së paku shkollën e mesme (preferohet drejtimi i hotelierisë),

Të keni një personalitet me vetëbesim dhe miqësor,

Të jeni i aftë të punoni në një mjedis dinamik dhe

Të keni aftësi të jashtëzakonshme organizative.

Konkursit mbyllet me datën:31.05.2017

Dërgo CV-në në e-mail: punsohu.eu@gmail.com

“PUNSOHU.EU”SH.P.K

https://www.facebook.com/www.punsohu.eu/

LEXO TE NGJASHME

0.658 vende pune

BLI ONLINE

BIZNESE TE ZONES

ALBEST.AL

Ky website kontrollohet dhe menaxhohet nga Albest.al. Të gjitha materialet , përfshirë fotografitë, janë e drejta autoriale e Albest.al. Materialet nuk mund të kopjohen, riprodhohen, ripublikohen, modifikohen, transmetohen, ose distribuohen në çfarëdo mënyre, pa lejen paraprake të Portalit Albest.